Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

Pozycjonowanie w Google.pl

„Jeśli kogoś nie ma w Google™, znaczy, że w ogóle nie istnieje.” 

Danny Sullivan - editor of the Search Engine Watch

Pozycjonowanie (web positioning)  to szereg działań mających na celu umieszczenie strony internetowej na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach pod określonymi słowami kluczowymi. Znalezienie się w czołówce rezultatów wyszukań jest niezwykle skuteczną (cena/zysk) metodą promocji swoich produktów lub usług w Internecie.

Ponad 75% Internautów szukających informacji korzysta z wyszukiwarek. 92% Internautów uważa je za obiektywne.
To ważne, gdyż większość osób nie lubi reklam! Ponad 90% internautów zwróci uwagę na 15 pierwszych wyników w wyszukiwarce Google.pl (najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce) - dlatego tak ważne jest wykonanie działań, które podniosą pozycje Państwa serwisu internetowego. Te działania to tzw. pozycjonowanie (web positioning) czyli szereg działań mających na celu umieszczenie strony internetowej na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach pod określonymi słowami kluczowymi.

 

 

W 2013 roku Google przeprowadził prawdziwą rewolucję w wyszukiwarce, co spowodowało spadek pozycji wielu stron internetowych. Od zeszłego roku działania mające na celu podniesie pozycji strony w wyszukiwarce, nastawione są na budowaniu tzw "link building" w wartościowych miejscach (kiedyś liczyła się głównie ilość, teraz i ilość i jakość). Oznacza to rozszerzenie działań pozycjonerskich o Facebook, Google Plus, marketing szeptany, artykuły sponsorowane i wiele innych wartościowych miejsc, które mają wpływ na podniesienie pozycji strony. Więcej o zmianach jakie zaszły w Google w 2013 roku i o tym jak teraz wygląda pozycjonowanie, znajdą Państwo na naszym BLOGU.
 

Jak działamy?

  1. Analiza i wybór słów kluczowych.
    W pierwszym etapie analizujemy założenia Klienta, konkurencję, obecne trendy i na tej podstawie wybieramy słowa kluczowe, które wygenerują największy ruch na stronie Klienta oraz pośrednio wpłyną na zwiększenie zysków danej firmy.
     
  2. Audyt SEO
    W drugim etapie analizujemy każdy serwis internetowy pod kątem jego funkcjonalności i zgodności budowy z wytycznymi wyszukiwarki. Prościej mówiąc audyt SEO ocenia na ile budowa strony Klienta jest przyjazna dla wyszukiwarki. Wynikiem przeprowadzenia audytu SEO jest raport wysyłany do Klienta z wytycznymi odnośnie zmian optymalizacyjnych, które powinny być wprowadzone na stronie Klienta w celu poprawienia pozycji serwisu w wyszukiwarce. Jeśli w firmie Klienta nie ma osoby, która mogłaby wprowadzić zasugerowane przez nas zmiany, na życzenie Klienta jesteśmy w stanie sami je zaimplementować po otrzymaniu dostępu ftp do jego strony.
     
  3. Budowanie popularności serwisu w internecie
    W trzecim etapie wykonujemy działania, które mają na celu spopularyzowanie serwisu w internecie. W tym celu rozbudowujemy bazę linków pozycjonowanej strony wykorzystując własne zaplecze oraz umieszczając link do pozycjonowanej strony w wielu wartościowych miejscach. W tym celu prowadzimy także działania np: na Facebook, Google Plus, Marketing Szeptany na forach internetowych.

  4. Monitoring i utrzymywanie pozycji serwisu w wyszukiwarce
    Po pojawieniu się efektów pozycjonowania strony Klienta stale monitorujemy pozycje serwisu i reagujemy na ich ewentualne spadki, analizujemy zmiany w algorytmach wyszukiwarki, reagujemy na działania konkurencji, regularnie wykonujemy raporty z pozycjonowania danego serwisu. Raporty te przedstawimy 4 razy w miesiącu Klientowi, a także na każde życzenie Klienta dowolnego dnia. Stałym klientom proponujemy bezpłatne włączenie statystyk ich strony generowanych za pomocą jednego z najlepszych do tego narzędzi a mianowicie - Google Analytics. Statystyki te pozwolą na ocenę skuteczności pozycjonowania, pokażą jak długo internauci przebywają na stronie Klienta, z jakich podstron wychodzą najszybciej, po jakich hasłach kluczowych najczęściej trafiają na serwis, jakie podstrony oglądają najczęściej i w jakich dniach była największa oglądalność danego serwisu. Raporty ze statystyk Google Analytics przesyłamy stałym Klientom co 3 - 4 tygodnie.
Mamy stały kontakt z naszymi Klientami (w sytuacjach awaryjnych także po godzinie 17 oraz w weekendy).
WYJAŚNIAMY, POMAGAMY, DZIAŁAMY !
Pozycjonując strony naszych Klientów zawsze działamy zgodnie z ZASADAMI INTERNETOWEJ ETYKI. 
Nie pozycjonujemy więcej niż dwóch Klientów z tej samej branży.

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

  • adwords
  • gai
  • Newsletter