Pozycjonowanie

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

Usuwanie filtru ze strony

„Jeśli kogoś nie ma w Google znaczy, że w ogóle nie istnieje.” 

albo - kończąc zdanie Danny'ego Sullivana - dostał FILTR "

 

W 2013 roku Google wprowadził bardzo wiele zmian w swoich algorytmach. Niestety wiele stron, które do tamtego czasu miały stabilną i wysoką pozycję w Google, wypadło z pierwszej strony albo co gorsza wypadło i dostało tzw. FILTR.

Dla wielu firm oznaczało to wiele zmian. Pozostało im albo przerzucić działania marketingowe na linki sponsorowane, albo przestać być widocznym w Google. Niektórzy jednak postanowili na spokojnie zawalczyć o usunięcie filtru.

 

Co to jest filtr i za co można go dostać?

 

Filtr to "kara" od wyszukiwarki za podejrzane działania w obrębie strony lub za obecność linków do strony w serwisach słabej jakości uznawanych przez Google za spamerskie. Niestety czasem Google karze stronę za linki będące na całkiem przyzwoitych stronach. Generalnie jednak strony i serwisy dobrej jakości, na których znajduje się link do witryny nie powodują uzyskania filtra. 


Od czego zaczynamy

 

Zaczynamy od zdiagnozowania czy filtr faktycznie został nałożony na stronę. Może tak być, ale nie musi. Może zdarzyć się, że zmiany jakie Google zrobi w algorytmacvh powodują spadek strony, gdyż nie spełnia ona jego najnowszych wymogów i standardów. Na podstawie Google Webmaster Tools (GWT) jesteśmy w stanie sprawdzić czy strona ma filtr. Możemy także uzyskać informację o przyczynach takiego filtru. 

 

Co robimy gdy mamy filtr?

 

Przede wszystkim bez paniki.  Wykonujemy szereg działań mających na celu usunięcie filtra. Nasze działania zmierzają do wykrycia i usunięcia wszystkich podejrzanych linków prowadzących do strony oraz zdiagnozowania i usunięcia innych możliwych przyczyn filtru. Dajemy stronę do rozpatrzenia Google'a aż do skutku. Może to potrwać 2-3 miesiące, a w sporadycznych przypadkach nawet kilka miesięcy.

Usunięcie filtru uratowało wiele firm przed zmianą domeny. Zamiast sięgać po drastyczne środki, zdaj się na nas. Zmiana domeny to ostateczność.

 

Do tej pory nie było ani jednej firmy, której nie zdołalibyśmy usunąc filtra ze strony.  

 

 

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

  • adwords
  • gai
  • Newsletter