22 423 11 11

Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o.

Klient

MT Polska to jeden z czołowych operatorów targowych w Polsce i największy na rynku warszawskim.

Co roku firma organizuje wiele edycji targów branżowych, na których jest kilkuset wystawców i tysiące odwiedzających. Pierwszą organizowaną przez MT Polska imprezą były Międzynarodowe Targi Turystyki i Wypoczynku TT Warsaw Tour & Travel, które dziś są największym międzynarodowym spotkaniem branży turystycznej w Polsce znanym pod nazwą Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel. 

Już w 2008 roku organizowane przez MT Polska imprezy zostaną przeniesione do nowoczesnego obiektu targowo-kongresowego w Warszawie. 

Cel

Założeniem promocji w internecie było zwiększenie liczby osób odwiedzających targi oraz liczby wystawców, jak również informacja o możliwości zaprezentowania swojej firmy na targach organizowanych przez MT Polska. 

Klientowi zależało na ogólnym promowaniu firmy, oraz na mocnym reklamowaniu poszczególnych targów, które pojawiają się sezonowo np: co roku w kwietniu.

Działania

Pozycjonowanie
w Google
Artykuły
Sponsorowane
Google
ADS
Po analizie strony, założeń Klienta, oraz możliwości, zespół Blue Vision zaproponował firmie Mt Polska promowanie strony Mtpolska.com.pl za pomocą dwóch form reklamy: pozycjonowania i linków sponsorowanych w Google.pl pozycjonowanie miało na celu utrzymanie strony Mtpolska.com.pl na pozycjach 1-10 pod podstawowymi hasłami kluczowymi np: targi warszawa, organizator targów. Dzięki pozycjonowaniu strona Klienta jest widoczna w Google.pl co spopularyzowało markę, a także wzbudziło zaufanie wśród potencjalnych Klientów MT Polska.

Linki sponsorowane włączane są na miesiąc przed targami branżowymi w celu przyciągnięcia odwiedzających oraz potencjalnych wystawców. Linki sponsorowane pozostawiają dużą swobodę działań. Kampania może być wyłączona w każdej chwili, mogą być zmieniane hasła kluczowe lub treść linku zgodnie z życzeniem Klienta. 

Ogromną zaletą linków sponsorowanych dla MT Polska jest tekst linku, w którym jest już zawarta informacja o miejscu i dacie targów branżowych. Dzięki temu internauta nie musi klikać w link, żeby poznać miejsce targów.

Rezultaty​

0 %
wzrost liczby klientów
0 %
wzrost ruchu na stronie
+ 0
wzrost pozycji w Google

W przypadku pozycjonowania od 2 lat firma MT Polska jest na czołowych pozycjach w Google pod podstawowymi hasłami kluczowymi. Co znacznie poprawiło statystyki wejść na stronę www (pod hasłem targi firma jest na 3 pozycji w Google.pl) 

Wg. statystyk Google Analytics prawie 50% wejść na stronę jest przez promocję w wyszukiwarce. 

W przypadku linków sponsorowanych emitowanych przed targami co najmniej kilka tysięcy internautów dodatkowo odwiedza stronę www, a kilka milionów widzi link sponsorowany, a co za tym idzie datę i miejsce targów.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Scroll to top