Fanpage na Facebooku, G+, Instagramie - Prowadzenie FanPage na Facebooku - Blue Vision Warszawa
22 423 11 11

Coś o Social Media ... czyli Prowadzenie Fanpage na Facebooku i nie tylko

„Niezależnie od tego, w jakiej pracujesz branży wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych do nawiązania kontaktu z Klientami.”
Jim McCann, CEO 1-800-Flowers.com
Social Media nazywamy wszystko co jest związane z portalami społecznościowymi, forami internetowymi ale także blogo i video sferą.
Nasza agencja jednak dzieli te działania na 2 gałęzie:
  • Social Media Marketing, prowadzenie i administrowanie profilem na Facebook Warszawa, Google+ czy Instagram.
  • Marketing Szeptany, który prowadzimy w blogo – video sferze i na forach internetowych.
Serwisy, portale internetowe gromadzą wokół siebie ludzi i tworzą tak zwane media społecznościowe. To niezwykle korzystne dla firm, szczególnie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć ilość odwiedzin na swojej witrynie czy też dotrzeć do większej liczby potencjalnych Klientów a co za tym idzie zwiększyć swoje zyski. Główną cechą serwisów społecznościowych jest generowanie przez użytkowników treści, dzielenie się nią z innymi, dlatego tak ważny jest kontent, którym wypełniamy profil naszej firmy czyli fanpage. Dzięki social media marketingowi skupiamy wokół marki, firmy czy produktu konsumentów, liderów opinii, pracowników – dlatego trzeba być tam gdzie oni, wykorzystując możliwość nawiązania interakcji z konsumentem (budowania więzi). Dynamika, duża interaktywność mediów społecznościowych wymaga kreatywności – nowych dotychczas niestosowanych pomysłów i rozwiązań. Rozwiązania, które dostarczamy są za każdym razem innowacyjne, oryginalne i dostosowane do branży, w której prowadzimy działania – nie możemy pozwolić na znudzenie potencjalnych Klientów marki czy produktu. Każde działania w social media opieramy na nowych i kreatywnych pomysłach, rozłożonych odpowiednio w czasie. Tylko długo falowe i innowacyjne myślenie może zagwarantować sukces w social media.
Korzyści z obecności w Social Media:
  • budowanie wizerunku nowoczesnej firmy
  • nawiązanie dwukierunkowej komunikacji
  • dostęp do informacji/promocji/produktów na bieżąco
  • wzrost świadomości marki
  • wzrost wizyt na stronie
  • stworzenie więzi z klientami-interakcje
  • poznanie oczekiwań i opinii klienta
  • duże grono odbiorców
  • niski koszt
Scroll to top