22 423 11 11

Firma bluevision?

To nie firma, to ludzie.

Wojtek

Właściciel Blue Vision Internet Marketing

Ponad 20 lat temu stworzył Blue Vision Internet Marketing oraz IP tourism.

Niezmiennie od wielu lat, jego pasją jest wszystko co związane z e-marketingiem i multimediami.

Poza marketingiem internetowym w wolnych chwilach zajmuje się fotografią, nowymi technologiami, a także turniejami w badmintona lub w kości.

Nie lubi przegrywać.

Iwona

Manager, Account Manager

Od 2005 roku zajmuje się w Blue Vision zarządzaniem oraz obsługą klienta w zakresie: webdesign, kampanii w Google Ads, działań SEO i Social Media.

Kilkakrotnie zdawała Międzynarodowe Egzaminy ze znajomości Google Ads i uzyskała status Wykwalifikowanego Profesjonalisty Google. Brała także udział w szkoleniach organizowanych przez Google i  Google Adwords Seminar Leader oraz w szkoleniach z zakresu Social Media.

Prywatnie uwielbia podróże (czym dalej i bardziej dziko, tym lepiej)  oraz serialowe seanse z Netflix.

Perfekcjonistka.

Magda

Public Relations Manager

Odpowiada za działania marketingowe i PR serwisów turystycznych.

Z wykształcenia hotelarz – praca dyplomowa na temat promocji hotelowej w Internecie. Po studiach rzucona na głęboką wodę do działu reklamy jednego z czołowych dzienników. Tam nauczyła się pokory i dystansu do samej siebie. Kilka lat pracowała w działach marketingu i reklamy różnych wydawnictw, m.in. magazyn dla Korpusu Dyplomatycznego.

Niepokorna, uparta, barania dusza. Nie ma w jej słowniku pojęć “nie da się”, “to nie możliwe”. Jest w stanie sprzedać piasek na pustyni. “Zły policjant” w negocjacjach.

Największy choleryk w firmie, szybko wybucha, ale równie szybko mija jej złość i potrafi się przyznać do błędu.

Właścicielka największego zoo w firmie.

Rafał

SEO Manager

W Blue Vision główny specjalista od SEO i tworzenia zaplecza pod pozycjonowanie.

Od ponad 10 lat zajmuje się pozycjonowaniem w Google małych, lokalnych biznesów jak i dużych zaawansowanych  sklepów internetowych. Jako ekspert SEO każde działanie rozpoczyna od dogłębnej analizy konkurencji, branży i strony internetowej klienta. Zawsze podkreśla, że podstawą SEO jest dobry content na stronie www.

Optymista do granic możliwości. Nie znosi się kłócić, za to kocha wyżywać się na internetowych strzelankach w domowym zaciszu. Dawniej Pan od sterylizacji narzędzi chirurgicznych. 

 

Łukasz

Web Designer

Od kilku lat współpracuje z BV w zakresie tworzenia bannerów i stron www, szczególnie opartych na  WordPress.

Uwielbia tworzyć projekty graficzne i nietypowe ilustracje, a przed stworzeniem każdej grafiki bardzo dokładnie analizuje branżę i założenia klienta,  tak aby tworzony banner czy strona internetowa przyniosły klientowi jak najwięcej korzyści.

Niezwykle dokładny i konkretny.

Po godzinach jego nowym hobby stała się zabawa z malutką  córką, majsterkowanie oraz dobre gry internetowe. 

Basia

Content Writer

Absolwentka filologii polskiej i socjologii.

Jej specjalnością jest webwriting, czyli pisanie do Internetu. 

Lekkie pióro łączy ze znajomością zasad SEO. Pisze w sposób przyjazny dla czytelnika.

Pisanie jest jej pasją, dlatego swoją pracę wykonuje z niekłamaną przyjemnością.  

W wolnych chwilach podróżuje, zgłębia tajniki kuchni wegetariańskiej i zaczytuje się w powieściach kryminalnych.

Wielka miłośniczka kina.
Scroll to top