Pozycjonowanie

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

 

Case Study - Honda Matraszek

 

Klient
Jeden z autoryzowanych dealerów i serwisów HONDA POLAND oferujący pełen wachlarz usług, na który składa się: sprzedaż samochodów, serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy oraz sprzedaż części zamiennych.

Cel
Podstawowym celem rozpoczęcia współpracy z Honda Matraszek było uatrakcyjnienie strony internetowej oraz pozyskanie nowych klientów z internetu.

Działanie
Współpracę z Honda Matraszek rozpoczęliśmy kilka lat temu. Stworzyliśmy dla firmy stronę internetową, a następnie zaczęliśmy ją promować w Onet.pl i Wp.pl, które kilka lat temu były jednymi z czołowych wyszukiwarek w Polsce. Strona zajmowała czołowe pozycje pod hasłami związanymi z branżą.

Z biegiem czasu zmieniła się czołówka najpopularniejszych wyszukiwarek polskich. Wp.pl i Onet.pl ustąpiły miejsca Google.pl, która obecnie stanowi ponad 96% (listopad 2008 r.) polskiego rynku internetowego. Priorytetem stało się promowanie strony w Google.pl gdzie strona Hondy Matraszek zajmuje czołową pozycję pod wybranymi hasłami kluczowymi m.in. honda honda accord honda civic itd.
W połowie 2008 roku stworzyliśmy zupełnie nową, oryginalną stronę www dla Honda Matraszek, która została w całości wykonana w technologii Flash. Dzięki najnowszym rozwiązaniom, strona jest lekka, efektowna i niestandardowa. Dodatkowo opisy samochodów i inne treści pozwalają na skopiowanie tekstu, przycisk 'wstecz' w przeglądarce działa bez zarzutu, a całość jest przyjazna dla wyszukiwarek (co jest nietypowe dla Flasha).
Do strony dołączony jest także panel administracyjny, dzięki temu stronę można samodzielnie edytować mimo, że wykonana jest w technologii Flash. Najważniejszą kwestią jest jednak to, że strona jest poprawnie indeksowana przez Google.
Jednocześnie stworzyliśmy dla Klienta kampanię linków sponsorowanych Google Adwords, która stanowi uzupełnienie pozycjonowania.

Rezultaty
Ruch na stronie www zwiększył się do kilkuset wejść dziennie. Dzięki ciekawej grafice strony i promocji w Google, zainteresowanie ofertą wciąż rośnie, a Honda Matraszek pozyskuje coraz więcej klientów z internetu.

 


 

Case Study - Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o.

 

Klient
MT Polska to jeden z czołowych operatorów targowych w Polsce i największy na rynku warszawskim.

Co roku firma organizuje wiele edycji targów branżowych, na których jest kilkuset wystawców i tysiące odwiedzających. Pierwszą organizowaną przez MT Polska imprezą były Międzynarodowe Targi Turystyki i Wypoczynku TT Warsaw Tour & Travel, które dziś są największym międzynarodowym spotkaniem branży turystycznej w Polsce znanym pod nazwą Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel. Już w 2008 roku organizowane przez MT Polska imprezy zostaną przeniesione do nowoczesnego obiektu targowo-kongresowego w Warszawie.

 

Cel 
Założeniem promocji w internecie było zwiększenie liczby osób odwiedzających targi oraz liczby wystawców, jak również informacja o możliwości zaprezentowania swojej firmy na targach organizowanych przez MT Polska. Klientowi zależało na ogólnym promowaniu firmy, oraz na mocnym reklamowaniu poszczególnych targów, które pojawiają się sezonowo np: co roku w kwietniu.

 

Działanie
Po analizie strony, założeń Klienta, oraz możliwości, zespół Blue Vision zaproponował firmie Mt Polska promowanie strony Mtpolska.com.pl za pomocą dwóch form reklamy: pozycjonowania i linków sponsorowanych w Google.pl
pozycjonowanie miało na celu utrzymanie strony Mtpolska.com.pl na pozycjach 1-10 pod podstawowymi hasłami kluczowymi np: targi warszawa, organizator targów. Dzięki pozycjonowaniu strona Klienta jest widoczna w Google.pl co spopularyzowało markę, a także wzbudziło zaufanie wśród potencjalnych Klientów MT Polska.
linki sponsorowane włączane są na miesiąc przed targami branżowymi w celu przyciągnięcia odwiedzających oraz potencjalnych wystawców. Linki sponsorowane pozostawiają dużą swobodę działań. Kampania może być wyłączona w każdej chwili, mogą być zmieniane hasła kluczowe lub treść linku zgodnie z życzeniem Klienta. Ogromną zaletą linków sponsorowanych dla MT Polska jest tekst linku, w którym jest już zawarta informacja o miejscu i dacie targów branżowych. Dzięki temu internauta nie musi klikać w link, żeby poznać miejsce targów.

 

Rezultaty
W przypadku pozycjonowania od 2 lat firma MT Polska jest na czołowych pozycjach w Google pod podstawowymi hasłami kluczowymi. Co znacznie poprawiło statystyki wejść na stronę www (pod hasłem targi firma jest na 3 pozycji w Google.pl)

Wg. statystyk Google Analytics prawie 50% na stronę jest przez promocję w wyszukiwarce.

W przypadku linków sponsorowanych emitowanych przed targami co najmniej kilka tysięcy internautów dodatkowo odwiedza stronę www, a kilka milionów widzi link sponsorowany, a co za tym idzie datę i miejsce targów.

 


 

Case Study - Porta KMI Poland

 

Klient
Jedna z największych firm w Polsce zajmująca się sprzedażą wysokiej jakości drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. 

 

Cel 
Podstawowym założonym celem rozpoczęcia promocji Porta w Google.pl było rozpowszechnienie marki w w Polsce i w Europie oraz zwiększenie liczby Klientów firmy Porta.

Działanie 
Zaproponowaliśmy firmie Porta stałe pozycjonowanie strony w Google.pl pod wieloma popularnymi hasłami kluczowymi m.in. drzwi wewnętrzne drzwi drewniane, producent drzwi itp wybranymi za pomocą narzędzi Google oraz naszego doświadczenia.Rozpoczęliśmy także pozycjonowanie dwóch innych stron firmy Porta KMi Poland.

W 2009 roku zaproponowaliśmy firmie Porta promowanie marki w innych krajach za pomocą linków sponsorowanych. Obecnie kampanie skierowane są na Czechy i Słowację, a w kolejnych miesiącach planujemy reklamować markę Porta także w innych europejskich państwach.

 

Rezultaty
Strona zajmuje czołowe pozycje nawet pod trudnymi do pozycjonowania hasłami kluczowymi jak np: drzwi: - 2 pozycja w Google.;pl

Wg. statystyk stronę firmy Porta odwiedza kilka razy więcej internautów niż przed rozpoczęciem kampanii. Marka firmy w Google rozpowszechniła się, a firma ugruntowała swoją pozycję lidera w branży.

 

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

  • adwords
  • gai
  • Newsletter