Case Study - Alpha Vision Sp. z o.o. - BlueVision
22 423 11 11

Case Study – Alpha Vision Sp. z o.o.

Jak to się zaczęło?

Firma Alpha Vision zaczęła z nami współpracować w grudniu 2009. Wówczas na świeżo założonym Google Analytics widniało 4-15 osób odwiedzających stronę dziennie. Firma zaczęła dopiero zajmować się tematem promocji internetowej.

Co zrobiliśmy?

Wykonaliśmy pełny audyt strony pod kątem widoczności w wyszukiwarkach i słów kluczowych, pod którymi Alpha Vision chciała zaistnieć w Internecie. Każda treść została przez nas przerobiona pod kątem SEO, a także marketingowym. Została dodatkowo zmieniona struktura linków i budowa strony.

Już na tym etapie zyskaliśmy 200% więcej wejść na stronę www. Dodatkowo zadbaliśmy o wersję angielską strony www. Dzięki tłumaczeniu strony i optymalizacji treści zyskaliśmy dla firmy wejścia z niemal każdego zakątka świata:

Dalszym wdrożonym przez nas pomysłem był podział na dwie domeny wersji polskiej i angielskiej strony. Stworzona została www.alphavisionfx.com prezentująca wyłącznie wersję angielską strony www. 

Ma to posłużyć lepszemu pozycjonowaniu Alpha Vision za granicą. Wdrożyliśmy także na obydwie domeny certyfikat SSL.

Blog i dodatkowe strony

Stworzyliśmy blog, na którym wspólnie z Klientem zamieszczaliśmy eksperckie artykuły na temat stosowanych przez nich nowych technologii. Skuteczność bloga na tyle zaskoczyła Zarząd firmy Alpha Vision, że zgodzili się na stworzenie zupełnie oddzielnych stron prezentujących rozwiązania multimedialne na targi, konferencje, jubileusze i inne eventy firmowe. 

Tak powstała strona www.biznesevent.pl gdzie stworzonych zostało kilkanaście (póki co) artykułów z konkretnymi propozycjami rozwiązań multimedialnych dla danych branż i eventów.

Pozycjonowanie strony

Jednocześnie tworzyliśmy niezależne artykuły eksperckie oraz marketing szeptany, które zapewniały mocne linki do strony. Dalsze linkowanie i katalogowanie zmierzało do wypromowania strony pod możliwie jak największą ilością fraz w Google.pl

Obecnie to już ponad 300 fraz w TOP 10:

i ponad 1150 fraz w TOP 50, z których znaczną część stanowią frazy z tzw. długiego ogona. (szczegółowe niszowe frazy branżowe)

Linki sponsorowane Adwords

Zaczęliśmy pracować nad widocznością w Google za pomocą linków sponsorowanych Adwords. Kampania w wyszukiwarce Google spowodowała, że strona zyskała kolejne kilkaset % więcej wejść na stronę. Zaczęliśmy od kampanii w wyszukiwarce Google, ale stopniowo kampania została rozszerzona na kampanię remarketingową, oraz kampanię w sieci reklamowej (GDN). Stopniowo poszerzane przez Google możliwości w reklamach Google Ads były przez nas z powodzeniem wdrażane i analizowane.

Tym samym powstała kampania kierowana do osób o wybranym profilu zawodowym, wybranych zainteresowaniach, odwiedzających wybrane strony. 

Przełożyło się to na wciąż zwiększającą się widoczność strony, a także większą ilość zapytań i wykonywanych do firmy telefonów. W analizie pomógł nam Google Analytics, który dzięki zastosowaniu tagu (Google Tag Manager) dostarczył nam danych o konwersji (kliknięcia w telefon na wersji mobilnej strony + wypełnienie i wysyłka formularza dynamicznego).

Social media - Facebook

Na pierwszy rzut poszedł Facebook. Profil prowadzony był przy naszym wsparciu i doradztwie. Stworzyliśmy kilka kampanii FaceAds, które zaowocowały dość dużą skutecznością. Obecnie prawie 3200 osób stale obserwuje profil Alpha Vision na Facebooku.

Profil ma stały przypływ polubień, zarówno z kampanii jak i z wyszukiwania organicznego.

Social media - Instagram

Dodatkowo zaproponowaliśmy prowadzenie profilu na Instagramie. Profil przez rok czasu zyskał prawie 2400 obserwujących.

Social media - Pinterest

Zupełnie nowym tematem jest zaistnienie Alpha Vision na Pintereście. To dopiero początek a już firma ma prawie 430 osób odwiedzających jej profil miesięcznie.

Social media - Youtube

Prowadzony kanał na Youtube został nam powierzony w grudniu 2019 r. Naszym zadaniem jest zmiana filmów i kanału pod kątem marketingowym. Przystąpiliśmy do zmiany miniatur, uzupełniania treści opisu każdego filmu zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej.

Celem jest spowodowanie, by filmy były częściej w wynikach wyszukiwania zarówno na Youtube jak i w wyszukiwarce Google. Obecnie profil AlphaVisionPolska może pochwalić się ponad 530 tys wyświetleń.

Podsumowanie

0 tys
ilość odwiedzin w 2019r.
0 %
wzrost liczby zapytań
0 %
wzrost widoczności strony

Obecnie dzięki naszym działaniom firma jest znaną marką w swojej branży. Posiada znane i funkcjonujące, aktualizowane na bieżąco profile w głównych sieciach społecznościowych.  Jest doskonale widoczna w Google. W 2019 roku witryna była odwiedzona przez prawie 66 tys Użytkowników.

Właściciel Marek L. oszacował, że nasze działania przyczyniły się do zwiększenia ilości zapytań o około 1200%, a widoczności samej strony www o 1610%

Scroll to top