Pozycjonowanie

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

Linki sponsorowane w Google.pl

„Internet staje się miejskim rynkiem globalnej wioski jutra.”

Bill Gates - założyciel Microsoft

Jeśli są Państwo zainteresowani szybkim zaistnieniem w wyszukiwarce Google, reklamą sezonową lub skierowaną do klientów z konkretnej lokalizacji to Linki Sponsorowane będą dla Państwa doskonałą formą promocji w internecie!
Linki sponsorowane
to model reklamy pay per click (czyli PPC) co oznacza płatność za kliknięcie. Nie płacą Państwo za umieszczenie reklamy w wyszukiwarce i za jej wyświetlenia, ale niewielką sumę za każdym razem, kiedy internauta wejdzie na Państwa stronę przez kliknięcie w link sponsorowany widoczny w prawej kolumnie wyszukiwarki.

 

 

Jak działamy?


1. Analiza i wybór słów kluczowych:
W pierwszym etapie analizujemy założenia Klienta, konkurencję, obecne trendy i na tej podstawie wybieramy słowa kluczowe, które wygenerują największy ruch na stronie Klienta oraz pośrednio wpłyną na zwiększenie zysków danej firmy.

2. Wybór odpowiednich tekstów reklamy:
W drugim etapie wybieramy najlepsze teksty i tytuły reklam, których zadaniem jest przyciągnięcie internauty. Pamiętamy, że zazwyczaj pod konkretnym hasłem kluczowym wyświetla się kilka linków sponsorowanych, dlatego tekst reklamy musi być ciekawy, przedstawiający ofertę Klienta i wyróżniający się wśród innych reklamodawców. Zawsze wybieramy kilka różnych tekstów do różnych grup haseł kluczowych.

 

3. Monitoring i raportowanie kampanii
Każdy Klient ma swojego osobistego doradcę, który od samego początku opiekuje się jego kampanią i zna całą historię kampanii od momentu jej założenia.
Codziennie monitorujemy kampanie Klienta. W zależności od potrzeb zmieniamy tekst reklamy, dodajemy lub usuwamy hasła kluczowe, zmniejszamy lub zwiększamy siłę kampanii. Stale monitorujemy reklamy konkurencji, analizujemy rezultaty, sprawdzamy pozycje linku sponsorowanego Klienta oraz CTR czyli współczynnik konwersji. Co piątek wysyłamy Klientom raporty z ostatnich 7 dni kampanii, a po skończeniu kampanii wysyłamy raport z całego jej przebiegu.
 

Korzyści z kampanii w linkach sponsorowanych:


- Elastyczny model reklamy (5 podstawowych możliwości):
   możliwość włączenia kampanii tylko w określonych sezonach np: wakacje
   mozliwość kierowania reklamy na konkretne regiony (geolokalizacja)
   możliwość wybrania dowolnego tytułu i treści reklamy
   możliwość wyboru dużej liczby haseł kluczowych
    szybka reklama o szerokim zasięgu (możliwość uruchomienia w ciągu 1 dnia!)
- Kontrola kosztów – Klient zawsze wie ile wyda na kampanię
- Opłata TYLKO za kliknięcia – jeśli internauta nie kliknie Klient nic nie płaci ale reklama nadal się wyświetla
- Efekt brandigowy
 

 

W sytuacjach awaryjnych mamy stały kontakt z pracownikami Google dlatego nasi Klienci zawsze mogą liczyć na profesjonalną pomoc!
Nie prowadzimy kampanii PPC dla więcej niż 2 klientów z tej samej branży, na te same hasła kluczowe!

Zapoznaj się z przewodnikiem dla reklamodawców:

Współpraca z partnerem zewnętrznym

Blue Vision Internet Marketing

Piastów Śląskich 49

01-494 Warszawa


tel.:

22 423 11 11

 

22 425 32 32

fax.:

22 398 78 90

  • adwords
  • gai
  • Newsletter