Case study - BlueVision
22 423 11 11

Z 200 do 10 000 fraz w TOP 10 !

Co zostało zrobione? Realizacja projektu SEO w branży motoryzacyjnej, skupiającego się na problemie generowania nieistniejących stron po sprzedaży produktów, stanowiła istotne wyzwanie. Głównym zadaniem była dogłębna analiza techniczna SEO, mająca na celu zidentyfikowanie i eliminowanie problemów związanych z osieroconymi URL-ami, które mogły negatywnie wpływać na ocenę strony przez wyszukiwarki.  Wyzwanie polegało na opracowaniu skutecznego rozwiązania, […]

Od 4 fraz w Top 10 do 1320? To możliwe z Maczfit.

Jak to się zaczęło? Firma Maczfit zaczęła z nami współpracować w maju 2015. Wówczas catering dietetyczny dopiero zaczynał funkcjonować w Polsce. Firma zaczęła zajmować się tematem promocji internetowej. Można powiedzieć że zaczynali z niczym – 0 liczbą fraz w Top 10. Co zrobiliśmy?  Na wstępie jak zawsze zajęliśmy się witryną www i jej zawartością: Optymalizacja […]

Konkurencyjna Branża Budowlana

Co zostało zrobione? Projekt SEO w konkurencyjnej branży budowlanej w Warszawie napotkał na szereg wyzwań, mając za cel poprawę widoczności firmy na lokalne frazy kluczowe. Kluczowym zadaniem było przeprowadzenie szczegółowej analizy i optymalizacji strony pod kątem SEO, aby lepiej odpowiadała na specyficzne zapytania związane z rynkiem warszawskim. Wyzwaniem było dostosowanie treści do lokalnych potrzeb i […]

Klinika Stomatologiczna w Warszawie

Co zostało zrobione? Klient z branży stomatologicznej zwrócił się do nas o poprawę pozycji strony internetowej na wybrane frazy kluczowe. Głównymi wyzwaniami była potrzeba dogłębnej analizy i optymalizacji elementów technicznych oraz treściowych strony, aby lepiej odpowiadać na zapytania potencjalnych klientów w wyszukiwarkach. Optymalizacja strony pod kątem SEO wymagała szczegółowej pracy nad metadanymi, strukturą URL, szybkością […]

Case Study – Alpha Vision Sp. z o.o.

Jak to się zaczęło? Firma Alpha Vision zaczęła z nami współpracować w grudniu 2009. Wówczas na świeżo założonym Google Analytics widniało 4-15 osób odwiedzających stronę dziennie. Firma zaczęła dopiero zajmować się tematem promocji internetowej. Co zrobiliśmy? Wykonaliśmy pełny audyt strony pod kątem widoczności w wyszukiwarkach i słów kluczowych, pod którymi Alpha Vision chciała zaistnieć w […]

Scroll to top