pozycjonowanie Lokalne
Jesteś właścicielem salonu frzyjerskiego, warsztatu samochodowego lub gabinetu dentystycznego? Większość twoich klientów pochodzi z okolic Twojego lokalu? To właśnie dla Ciebie jest tzw: Pozycjonowanie Lokalne.
Na czym polega Pozycjonowanie Lokalne?
Pozycjonowanie Lokalne jest przeznaczone przede wszystkim dla firm lub sklepów oferujących swoje produkty lub usługi w określonym regionie/dzielnicy/mieście i ważne jest dla nich aby w Google pojawiać się na dobrych pozycjach na hasła związane z ich usługą/produktem + regionem jak np (dentysta bemowo, fryzjer stare babice, kawiarnia ursynów).
WYBIERZ
co Cię interesuje?:
Samo Pozycjonowanie Lokalne nie różni się znacznie od pozycjonowania tradycyjnego. Nadal ważna jest optymalizacja strony, content na stronie, odpowiednie linkowanie. Jest natomiast kilka elementów, które w przypadku pozycjonowania lokalnego są ważne jak np:
- wizytówka firmy w mapkach Google,
- wersja mobilna strony,
- faktyczny adres firmy (czy zgodny jest z pozycjonowanymi słowami kluczowymi),
- optymalizacja pod kątem miejsca, w którym działa dana firma.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne
i ile trwa czasu?
Podobnie jak w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych i innych stron www nie ma stałego cennika na taką usługę. Wszystko zależy od założonej z klientem strategii i także budżetu klienta.
W przypadku mniej konkurencyjnych biznesów możemy z dobrymi efektami wykonać pozycjonowanie od kilkuset złotych miesięcznie.
Pozycjonowanie lokalne idealne dla sklepów, firm lub klinik działających w
określonym regionie/dzielnicy.
Dla kogo działamy w zakresie
pozycjonowania lokalnego?:
Dla wszystkich ! Mamy klientów z całej Polski (z Rzeszowa, Krakowa, Gdańska).
Ale przyznajemy, że z sentymentu do lokalizacji naszego biura mamy wielu klientów z naszych okolic czyli: Bemowo, Bielany, Wola (Warszawa) i Stare Babice.
Lubimy wspierać lokalne firmy czyli naszych sąsiadów 🙂
Pierwsze efekty pozycjonowania powinny pojawić się kilka tygodni od podpisania umowy.
Oczywiście wszystko zależy od konkurencyjności fraz oraz od współpracy z klientem i sytuacji w Google, ale po kilku tygodniach/miesiącach Twoja firma powinna mieć już zdecydowanie większy ruch na stronie www, a co za tym idzie konwersję.