pozycjonowanie Sklepów
Jeśli prowadzisz sklep internetowy to wiesz, że podstawą wysokiej konwersji jest widoczność Twojego produktu w sieci.
A największą konwersję może wygenerować obecność Twojego sklepu w Google (za pomocą pozycjonowania, jak i kampanie Google Ads).
WYBIERZ
co Cię interesuje?:
sklepu internetowego?:
Pozycjonowanie sklepu internetowego to dość trudny i złożony proces, szczególnie z uwagi na szeroką ofertę (duża liczba słów kluczowych) i strukturę sklepu (sklepy mają dużo więcej podstron niż standardowe strony www).
Najczęściej pozycjonując sklepy skupiamy sie na metodzie tzw LONG TAIL.
Metoda Long Tail w SEM potocznie jest nazywana Strategią Długiego Ogona lub Szerokim Pozycjonowaniem czyli promowaniem strony www nie tylko pod ogólnymi hasłami kluczowymi (jak np: baleriny, laptop czy lampka), ale także pod wieloma szczegółowymi hasłami (jak np: białe baleriny z kokardką, laptop Lenovo model V130, szara lampka do salonu).
Wraz ze wzrostem ilości stron WWW, użytkownicy Internetu korzystający z wyszukiwarek zaczęli stosować dokładniejsze i dłuższe frazy np: trzy lub cztero wyrazowe. Dlatego wykorzystanie metody Long Tail jako podstawowej promocji sklepu internetowego pozwala zaistnieć na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania SERP, na możliwie dużą liczbę niszowych, ale związanych tematycznie fraz, co z kolei fantastycznie przekłada się na wzrost sprzedaży w danym sklepie online.
W przypadku metody Long Tail nastawiamy się na pozycjonowanie kilkudziesięciu lub nawet kilkuset haseł.
Korzyści z Metody Long Tail:
- współczynnik konwersji, czyli sprzedaży z haseł niszowych jest często dużo większy, niż z haseł ogólnych.
- w przypadku spadku pozycji na kilka haseł w metodzie LT ilość odwiedzin Państwa strony zmniejsza się w niewielkim stopniu
- metoda LT jest doskonała dla sklepów internetowych, ponieważ każdy sklep sprzedaje minimum kilkadziesiąt produktów
sklepu internetowego?:
Niestety na taką usługę nie ma stałego cennika.
Wszystko zależy od struktury sklepu, oferty, ilości produktów, założeń ustalonych z klientem. Jednak zawsze staramy się dostosować do budżetu klienta.
Rozumiemy, że nie każdy sklep ma od początku duży budżet na reklamę. Dlatego zawsze najpierw staramy się dowiedzieć co jest dla klienta najważniejsze i jakim budżetem dysponuje, a później tworzymy ofertę taką, która przyniesie klientowi największe korzyści.
Ile trwa pozycjonowanie
sklepu internetowego?
Proces pozycjonowania sklepu internetowego jest długotrwały, choć pierwsze efekty widać już kilka tygodni po podpisaniu z nami umowy. Na długość procesu wpływ ma wiele czynników jak np: współpraca z klientem, sytuacja w Google (zmiany w algorytmach), wielkość oferty sklepu.
Jednak wg naszych doświadczeń możemy ocenić, że najczęściej dobre pozycje w Google, które mają dobry wpływ na sprzedaż pojawiają się najczęściej kilka miesięcy po podpisaniu umowy.
sklep internetowy w Blue Vision?:
- prawie 20 letnie doświadczenie w pozycjonowaniu (jedna z pierwszych firm pozycjonerskich w Polsce !)
- duże doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów internetowych – od małych sklepów z kilkoma produktami po sklepu online z 20 000 produktów
- świetny i doświadczony zespół copywirterów, którzy wiedzą jak stworzyć treści na Twóje sklep aby poprawiały się pozycje w Google
- uczciwość w działaniu: nie ściemniamy, nie obiecujemy wzrostu sprzedaży o 100% w miesiąc pod podpisaniu umowy, tłumaczymy jak wygląda proces pozycjonowania i ile może potrwać zanim pojawią się satysfakcjonujące efekty dla Twojego sklepu
- większość sklepów internetowych, która z nami współpracuje odnotowuje duży wzrost sprzedaży co stale monitorujemy w Google Analytics i też pod kątem wyników planujemy dalszą strategie działania dla danego sklepu online